mandag 1. november 2010

Myke trafikanter




3 kommentarer:

  1. Fin serie med lang lukker:)Av bildene liker jeg best de to nederste. Det er litt "svosj" over dem. Blir jo fine linjer og farger av dette.

    SvarSlett
  2. Hei! Ikke enkelt å ta stilling til hvilke bilde jeg liker best, serien er fin, men tror nok jeg går for bilde 1 der du antagelig bevisst går inn for å skape bevegelse i alt. Det uskarpe passer inn i settingen syntes jeg. De andre blir litt mer sånn, "Oslo by midnight" om du skjønner...

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarer!
    Disse bildene var ikke planlagt, og er tatt uten stativ med kun litt rekkverk som støtte.
    Hadde vel +/- 1 sekund lukketid og 100mm brennvidde. Derfor endel bevegelse i de, særlig det øverste.
    Litt enig med Gjermund, det faller fort i klisje-bøtta, men samtidig synes jeg sjøl at det ble endel kule linjer og farger.

    SvarSlett