fredag 26. november 2010

Game over
























3 kommentarer:

  1. Hei! Padda ligge der, "hodeløs" og "partert" den. Ingen bryr seg vel så mye om det, uten naturfotografen som finner glede i å dokumentere at nå er det game over, men som ved å fotografere gjør at det ikke er helt game over allikevel... Padda smelter i mine øyne inn i underlaget og vitner om at snart skal den bli ett med jorden og bli borte. Den ligger der kaldt, nakent og med buken opp, ubeskyttet mot alt og alle. God serie, som gir næring til litt ettertanke, for den som vil...
    Vh G.

    SvarSlett
  2. Jeg liker tilnærmingen din, med tette utsnitt, påtrengende nært. De ganske harde kontrastene og og det nesten fargeløse gir en spesiell stemning.

    Det er kanskje ingen bombe at jeg har sansen for dette ? ;o)

    SvarSlett
  3. Takker så mye for deres kommentarer!

    Synes Gjermund hadde en fin tolkning av bildet, en litt annen histore enn jeg egentlig så for meg, men med mange av de samme elementene.

    Øyvind; absolutt ingen bombe nei! Tror ikke jeg vet om noen som har servert flere makabre bilder av død og kadavere... Men gjort på en slik måte at bildene likevel er meget severdige.

    SvarSlett