søndag 3. oktober 2010

Høstblader




6 kommentarer:

  1. Knall gode bilder av høstbladene...1 og 2 er jo klassiske men gode og enkle bilder, men jeg tror faktisk jeg liker 4 best...komposisjon og fargesammensetning er perfekt her.. teknikken sitter som den skal...meget godt bilde...

    SvarSlett
  2. Nydelig bildeserie, liker spesielt det siste bilde i serien. Gir meg en god følelse av en flott høst,der løvet strekker seg mot siste rest av sol :)
    Oddmund

    SvarSlett
  3. Hei:-), fine de to første, men det siste er knallfint!! Anne-Lise

    SvarSlett
  4. Takker så mye for kommentarer! Hyggelig at dere stikker innom og gir tilbakemeldinger!

    SvarSlett
  5. Dekorativt og pent. Men jeg synes det mangler et eller annet, noe som kunne gi bildene et løft, og gjøre dem til noe mer enn bare "nok et pent bilde av høstløv". Skjønt det siste har litt ekstra, i form av samspill mellom for- og bakgrunn.
    mvh Ø.

    SvarSlett
  6. Hei Øyvind!
    Skjønner hva du mener.
    Var i utgangspunktet ute etter å forenkle og gjøre bildene renest mulig, men la inn bilde nr 3 litt som en motvekt til alt det enkle. Tenkte at det var nok "rot" til å skille seg litt ut. I hvert fall i denne serien.

    Tenkte faktisk litt i dine baner etter å ha tatt bildene. Men da var det litt seint å gjøre noe med det. Funderer litt på hva jeg kunne hatt med, eller hva som kan være realistisk å klare å få til...

    Får gjøre noen flere forsøk hvis ikke bladene blåser av trærne før jeg får ut fingern.

    SvarSlett