fredag 4. juni 2010

Kenworth

Jeg har ikke noe greie på lastebiler. Og ikke noen særlig interesse i den retningen heller. Det er gøy med bil, men da stort sett i form av motorsport. Men da jeg kom over denne digre klumpen her måtte jeg fram med kameraet. Så utrolig mye tøffere enn de lastebilene vi vanligvis ser på veiene her i landet! Her snakker vi krom og blanke deler over hele bilen, og alle deler ser ut til å tåle mer enn en ambolt. Aerodynamikk som en leca-blokk, og sikkert tung som en stridsvogn. Synlige nagler i karrosseriet er også artige detaljer.






























4 kommentarer:

  1. Hei, en flott serie. Liker alle sammen,men bilde 1 og 7 spesielt. Fint at du skjuler litt av fronten med det uskarpe bladverket. Det skaper en fin dybde. I bilde 7, liker jeg godt den skarpe delen av mønsteret, med en litt annen farge, enn de uskarpe delene. Veldig fint!

    SvarSlett
  2. Hei Gjermund, takk for kommentar!

    Artig at du liker serien. Dette er litt ny type fotografering for meg, men det er veldig gøy å jobbe en stund med samme motiv og se hva man får til.

    Får se om jeg slenger opp noen rallybilder fra helga. Var å kikka på nest siste NM-runde, Aurskog-Høland Rally. Blir nok ikke noe banebrytende greier... Men det er jammen utfordring nok å få skarpe bilder av de raskeste bilene.

    SvarSlett
  3. Très belles photos digne d'un professionnel. Pourraient paraitre sur un magazine auto. félicitations J - claude E

    SvarSlett
  4. Salut, Jean-Claude!

    Merci beaucoup!

    E.

    SvarSlett