onsdag 7. april 2010

Dråper

4 kommentarer:

  1. Dette ble stilig! Gjør seg godt i svart/hvitt. Har du bevisst beskjært høyre vinge? Eller har du komponert bildet slik? Hadde vært artig å hørt hvordan du tenker når du beskjærer som du gjør. Du har helt klart en egen stil, og det er bra! Flott! :-)

    SvarSlett
  2. Tror at ytterste spiss på vingen var kuttet under opptaket. Da tenkte jeg det var like greit å ta i litt skikkelig på pc'en!
    Hvordan jeg tenker har jeg ikke tenkt så mye på... :-)
    Men synes det er artig å eksprimentere litt med beskjæringer og utsnitt. Og selv har jeg sansen for slike bilder som irriterer litt, gjerne pga at noe mangler eller forstyrrer litt.
    Akkurat i dette tilfellet var tok jeg bevisst litt mye for å forsterke at måka var på vei ut av bildet.
    Kult at det falt i smak!

    SvarSlett
  3. Fint bilde.
    Og med tittelen legge du diskusjonen død - om fuglene skulle være skarpe eller ei. Det er vel dråpene som er motivet? Men, uten fuglene ville jo dråpene vært et ganske kjedelig motiv. Jeg likte kuttet av vingen. Det er slike grep det er greit å ty til når hele vingen likevel ikke var til stede.

    Stein

    SvarSlett
  4. Ja nemlig :-) og med forklaringen på at du kutter skikkelig på høyre vinge fordi du vil ha fuglen på vei ut av bildet, gjør bildet enda bedre for meg :-) Det var mye god lærdom i akkurat den forklaringen :-) Nå er det vel på tide å legge seg :-)

    SvarSlett