mandag 5. april 2010

Søndag på Siggerud

Etter planen hadde jeg tenkt meg til Østensjø en tur, men alt for mye sol og alt for mye av alt annet sola fører med seg, gjorde at jeg snudde og svingte innom Siggerud på veien hjem. Tråkka rundt i halvmeterdyp snø, andre ganger på bar bakke. Det smelter fort nå om dagen. Ettersom jeg skulle fotografere fulger hadde jeg ikke med så mye utstyr, og det lille jeg hadde med passa vel ikke 100% til denne type foto. 300/2.8 og 200/2.8 og Wimberley-hode er vel ikke førstevalget på jakt etter små detaljer og spennende utsnitt. Savna macroen, 70-200'en og kulehodet. Men det var sol og fint i skauen! Bare kos, og man gjør det beste ut av situasjonen.



3 kommentarer:

  1. Det siste er det beste for meg :)
    Hvis du vil ha vei beskrivelse til disse bilene så får du si ifra.

    SvarSlett
  2. Hei, jeg syntes absolutt du har fått mye ut av det utstyret du har hatt med deg :-) Gode utsnitt, personlig liker jeg bilde 1 og 3 best. Bilde 3 kan ligne på olje? Men det er det vel ikke?

    SvarSlett
  3. Hei! Takker for kommentarer!

    John, send meg gjerne en beskrivelse hvis du har tid. Mail: espenviker(alf.)gmail.com

    Gjermund, det er nok ikke olje. Det var et slags hvitt skum, muligens fullt av div herligheter etter vinteren. Selve "kladden" i bildet er is.

    SvarSlett