lørdag 3. november 2012

Skodafoto


5 kommentarer:

  1. Ruster´n alt? Jeg skjønner ingenting av bildet, men kreativt, absolut!

    SvarSlett
  2. Har begynt å ruste ja... : )
    Tommy har helt rett, det er fra bakruta. Du ser varmetrådene på tvers i bildet. Hadde kjørt mye på grusvei forrige helg, og jeg så dette motivet da vi hadde bakluka oppe og lastet inn i bilen. Bildet er tatt fra innsiden av bagasjerommet.

    SvarSlett
  3. Tror ikke jeg skjønner meg så mye på bil, men antok det var varmekablene. Er mer opptatt av hva det som flyter oppover er?

    Forøvrig, gratulerer med en solid representasjon i Natur&Foto sin 2013-kalender.

    SvarSlett
  4. Dette var et bilde jeg måtte spekulere litt over. Men så fant jeg heldigvis løsningen i kommentarfeltet. Godt sett!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente! Takk for kommentar. Skjønner godt at dette bildet ikke er særlig lett å få tak på... :)

      Slett