fredag 9. desember 2011

Amfi




4 kommentarer:

  1. Fin serie fra Frankrike Espen! De to bildene med mennesker liker jeg best . De får meg til å tenke litt. Hva skal damen som går ned trappen, hva driver ungen med? Liker at han er plassert såpass ute til kanten. Så kunne det kanskje sittet en person oppe i høyre hjørne. Var det ingen du kunne spørre der? ;)
    Å bruke mennesker i bildene er noe jeg kunne tenke meg å jobbe mere med selv. Er du lysten på modell karriere?

    SvarSlett
  2. Mye fine linjer her. Men det fenger, som Bjørn-Egil sier, mest når det er mennesker med. Særlig det siste - godt komponert, og det gir meg følelsen av ensomhet.

    SvarSlett
  3. Kom meg nesten ikke videre fra nr 2 jeg...

    SvarSlett
  4. Takker så mye for deres kommentarer!
    Enig i at bilder med mennesker gir en ekstra dimensjon og ofte gjør de mer severdige. Har selv lagt merke til dette mange ganger, i bildene til fotografer som er mye dyktigere enn meg i denne sjangren.

    SvarSlett