torsdag 6. mai 2010

Toppand

4 kommentarer:

  1. Hei Espen.
    Jeg liker bilder som er nesten s/hv. Gjerne hvor en farge gir en klar kontrast, slik ditt bilde gjør her. Liker også strukturen i vannet. Men, jeg er kanskje litt mer konservativ enn deg når det gjelder utsnitt. Du er jo en mester i frekke utsnitt. Selv ville jeg nok valgt å ta med litt mer av anda. Men, alt i alt et artig "tittei" bilde.

    Stein

    SvarSlett
  2. Hei Stein!

    Har ikke fjernet noe farge her, det er såpass fargeløst rett fra brikka. Er vel utsnittet som er mest spesielt her, enig i det.
    Takker og bukker!

    SvarSlett
  3. Som jeg sa på fredag, så synes jeg speilinga er artig, med den utveksten på nebbet.
    Dessuten, de myke, horisontale linjene fyller flaten fint. Det "frekke" utsnittet tilfører spenst, og er etter min menig et bedre valg enn å skulle vise hele anda.

    SvarSlett
  4. Hei Øyvind!
    Takk for kommentar. Fint å se at flere er enig med valg av utsnitt. Gøy å eksprimentere litt og forsøke å få fram litt tanker eller meninger hos de som ser bildet. Og gjennomtenkt kommentarer er veldig verdifull.

    Skal bli spennende å se om det ble noe greie på lørdagens bilder nede ved Mjøsa. Legger sikkert ut noe hvis det egner seg på trykk...
    Forøvrig en veldig bra helg etter min mening. Spesielt hyggelig var det med såpass mye uformell prat og diskusjoner omkring bilder og alt som hører med. Det er alltid lærerikt og gøy å møte så mange dyktige fotografer.

    SvarSlett